Sol sol sol :)

Nu känns det som det var ett tag sedan jag bloggade, men har inte haft nåt speciellt att skriva om. Men måste bara säga att vi har haft så himla härligt väder här i Leeds, blir så glad så fort solen tittar fram :)

Igår blev det lite shopping, köpte ett par skor med klack från någon affär som jag inte kommer ihåg namnet på. Egentligen inte min stil men dem var fina och billiga och sedan köpte jag även en fin t-shirt från Zara. Vi borde egentligen pluggat mer igår, men det var så fint väder och då är det så tråkigt att sitta inne. Så shopping+glass+sol är mycket roligare :)

Idag var det Applicant Day här på universitetet och vi marknadsförde studier utomlands. Vi hade en liten presentation för de som sökt till Leeds Trinity inom media + föräldrar. Var lite nervös men annars gick det bra och sedan hade vi en liten monter med lite broshyer från Jönköping Högskola och Erasmus. Sedan hade även internationella kontoret i  Jönköping skickat massa polkagrisar som vi bjöd på, men det blev massa över så det blir att bjuda de internationella studenterna på :)

Imorn blir det plugg hela dagen, har ganska mycket som behövs göra innan vi åker till London på fredag. Längtar! Ska bli så kul och träffa fina AnnaPanna!


Fina Anna på ALV :)

Hoppas ni får en toppenkväll!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Iiiih! Jag längtar! Imorrn vid den här tiden är jag på väg till flygplatsen :)

2011-03-24 @ 07:21:44
URL: http://vagadromma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0