Imorn bär det av

Nu har jag precis tittat på ett avsnitt av stylisterna, tycker det är jättekul med program som handlar om mode. Men annars idag har jag haft radio-workshop, där vi fick en genomgång i radiostudion. Annars har jag faktiskt varit lite duktig och tränat. Kändes jätteskönt! Har varit lite småsjuk hela tiden och haft en jättejobbig hosta men nu börjar hostan försvinna så då får man passa på att träna. Men det blir ingen träning till helgen för imorn efter seminariet i Audiovisual Literacy åker vi till Edinburgh och hälsar på Tove. Kommer bli superkul!

Och i tisadags åkte vi skridskor med ett gäng, vilket var kul. Har nog inte åkt sedan jag var liten men det gick bättre än vad jag trott och jag ramlade inte :)

Hoppas ni får en bra helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0