Fina Leeds

Idag har jag och Emma promenerat runt lite i Leeds. Finns inte så mycket sevärdheter här mest shopping, inte för att jag klagar ;) Men vi hittade ett ställe som heter Clarence Dock, där det fanns lite shopping, museum osv. Men antagligen mycket mysigare på vår/sommar då man kan sitta längs kanalen eller vid någon uteservering. Efter att vi varit där gick vi till Bella italia, samma restaurang vi var i Edinburgh. Hade ingen aning om att den fanns i Leeds förrän idag. Dem har tydligen massa goda efterrätter så vi ska dit någon dag och bara äta det :) Och innan vi gick hem så blev det självklart lite shopping. Jag köpte en svart klänning från Topshop.

Jag bakom ett träd


Söta Emma


Kram





Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiiiiint! Lite ledsen är jag att jag inte får se eran stad. Men jag får ju se det bästa i alla fall! (Alltså dig o emma ;) )

<3<3<3<3

2011-03-14 @ 09:19:07
URL: http://vagadromma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0