EllaBella, EmmaPemma & AnnaPanna i London :)

Har haft en mysig och kul helg med sötnosarna Emma och Anna i London och det var verkligen jättekul och träffa Anna :) Helgen har verkligen gått fort men vi hann med en del. Vi besökte bland annat Notting Hill vid Portobello road och gick på marknaden där och självklart blev det lite shopping. Jag köpte bland annat ett linne med tryck och en fin blommig klänning. Vi var även vid Big Ben, vilket är ett måste när man är i London och sedan promenerade vi runt massor i det fina vädret. Sedan blev det självklart en massa shopping, det är svårt att låta bli :)

Vi var även på musikal vilket är ett måste för mig när jag är i London. Vi såg Wicked, hade inte hört så mycket om den innan förutom att den skulle vara bra och det var den verkligen!

"Based on the acclaimed novel by Gregory Maguire that re-imagined the stories and characters created by L. Frank Baum in ‘The Wonderful Wizard of Oz’, WICKED tells the incredible untold story of an unlikely but profound friendship between two girls who first meet as sorcery students. Their extraordinary adventures in Oz will ultimately see them fulfil their destinies as Glinda The Good and the Wicked Witch of the West."

- wickedthemusical.co.uk

Jätteduktiga sångerskor och väldigt bra låtar, speciellt Defying Gravity (som ni antagligen känner ingen från serien Glee).


Anna, Emma och jag vid Buckingham Palace

Fler bilder kommer en annan dag :)

Kram



Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh! Det var så kul och jag saknar er såååå! Men snart är ni hemma igen och du får komma på besök i sköna jönet :)

<3<3<3

2011-04-01 @ 09:59:45
URL: http://vagadromma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0