Love and Other drugs

Idag hade vi vår första föreläsning/workshop i radio-kursen. Eftersom kurserna här sträcker sig under ett år och vi bara läser andra delen, så hade jag uppfattat det som att de hade läst radio i höstas. Men det hade dem inte så nu blir det radio istället för tv. Men det känns bra ändå och kursen verkar väldigt bra och lärarna med. Har även lärt känna några andra studenter vilket är kul :)

För en stund sedan kom vi hem från stan. Vi kollade runt lite i affärer, köpte ett par svarta byxor på Primark för ungefär 90kr! Me like! Sedan gick vi på bio och såg Love and Other drugs. Den var faktiskt rätt bra.


Ringen jag köpte på Primemark. Ungefär 30kr.


Här bor vi! Dock ingen bra bild.


Nu ska jag sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lottis



ååh va mysigt det ser ut! Har du träffat några trevliga engelsmän än då? :) Vilka kurser ska du läsa? Jag ska läsa en pr kurs, en writingkurs och en som heter Organizational Behaviour. Problemet e bara att jag behöver en kurs till för att få mina poäng!! Men jag ska försöka hitta ngn... Får väl bli lite som det blir liksom.Hoppas vi kan skypa i helgen! Puss o kram

2011-01-14 @ 02:18:41
Postat av: Anna

Åhh, men vad bra att det känns okej med radio i alla fall :)

Fint nagellack du har meed! )

Hoppas vi kan skypea snart igen! <3

2011-01-14 @ 07:47:27
URL: http://vagadromma.wordpress.com
Postat av: Marina

wohoooo :)

2011-01-14 @ 13:32:16
URL: http://marinamiraglia.blogg.se/milano

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0