10 Januari

Nu har vi äntligen tillgång till Internet! I helgen har vi utforskat universitetsområdet lite mer och hittade bland annat gymmet så snart blir det att köpa gymkort :) Igår var vi och åt lite mat på Café Marinetti, en jättemysig italiensk restaurang. Men annars har vi inte gjort så mycket hittills.

Igårkväll började jag känna mig lite sjuk och imorse kände jag mig inte alls bra. Mådde jätteilla och frös hela natten och hade huvudvärk. Och att andra studenter väsnades så himla mycket inatt hjälpte inte till direkt. Men på morgonen var vi tvungna att fixa med ID-kort och andra nödvändiga saker så det var bara att bita ihop. Vi yrade runt och vet fortfarande inte vårt schema men förhoppningsvis får vi reda på det senare idag.

Har inte tagit några bilder ännu men ska försöka ta några i veckan :)


Hugs

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig gumman! <3

2011-01-11 @ 10:05:15
URL: http://vagadromma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0