DreamWeaver

Kom hem för en liten stund sedan. Läraren vi har i Digital Media mötte upp oss i biblioteket och visade oss vad vi kan hitta DreamWeaver på datorn och förklarade lite mer om kursen. Verkligen jättesnällt av honom att ta sig tid och visa oss. Verkar annars vara en bra kurs men DreamWeaver är helt främmande för mig men det ska bli kul att lära sig. Får hoppas det går bra! Önska mig lycka till! haha :)

Senare idag har vi föreläsning i Audiovisual Literacy, om läraren inte fortfarande är sjuk. Hoppas han inte är det för det skulle vara skönt att ha sin första föreläsning i den kursen. Igår skulle vi på vår första föreläsning i Practical Journalism men vi väntade utanför fel sal, det vill säga den sal som stod på schemat. Hoppas vi inte missat alltför mycket i den kursen... men men nu ska jag ta o vila lite, är jättetrött. Uppdaterar lite mer senare idag.










Biblioteket



Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul att se bilder!



Dumt att fel sal stod, men hoppas ni hittar rätt nästa gång ;) hehe.



Det blir nog inget sova för mig faktiskt. Sitter och pluggar lite faktiskt! Duktig Anna! :P O sen ska jag på zumba!!!!! Var så glad när jag tittade in på bokningen och såg att någon avbokat! Så jag ska iväg och shakea sen! :D

Puss<3

2011-01-18 @ 14:25:19
URL: http://vagadromma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0