Fina Alba på besök

Min fina vän Alba har varit här och hälsat på mig i Leeds. Hon kom i onsdags kväll och åkte idag. Det har varit jättemysigt och kul! :) Känns lite tomt nu när hon har åkt. Men det var verkligen jättekul att träffa henne <3

Jag, Alba och Emma har hunnit med massa roligt. Vi var på bio och såg filmen Dilemma (komedi) och den var rätt bra. Sedan var vi ute och dansade i fredags vilket var kul, även om det inte var det bästa stället. Och sedan har vi Shoppat massor! Så himla kul! Alba shoppade nog mest och jag är fortfarande förvånad hur hon fick med sig allt. Verkligen en mästare på att packa, men hon har lärt mig sina knep ;)

Jag köpte bland annat fina ringar, en militärgrön vårjacka från h&m, en tröja med nitar på axelpartiet, skor och ett par marinblåa shorts.

Emma, jag och Alba

 

 

Kram


Kommentarer
Postat av: albis

naaw, det va så mysigt att hälsa på er!! :D haha, packningsexperten vettu!! ;) saknar er tjejer!! pusss! <3

2011-02-19 @ 17:23:14
URL: http://albacorell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0