Top model

Idag lämnade jag in min vox pop och skickade för ett tag sedan in min vox pop rapport. Såå skönt!! Jag och Emma skulle läsa igenom varandras texter innan vi skickade in, men vi var så trötta och skrattade mest. Så typiskt oss :D

Imorn har jag inte lektion förrän klockan 16, ska bli så skönt med sovmorgon. Ska nog gå och träna imorn också, men har en jobbig hosta som vägrar gå över. Lyckas alltid bli sjuk/förskyld/ont i halsen när jag vill träna, så himla dumt! Eller så kanske det blir en sväng till stan om jag orkar. Annars ska jag inte göra så mycket imorn, leta lite jobb kanske och fixa lite med hemsidan vi gör i Digital media.

Nu ska jag titta på top model, som finaste Alba laddade ner till mig. TACK! :D



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0